عشق
نوشته شده توسط : از یاد رفته
 

 

 

 

 

 

 

آه  سوزانم  گواه  از آتش  جان  من است

اشک ریزانم نشان از درد پنهان من است

 

زنده ام   با   یاد  وصلت  ٬   ای  امید   زندگی

بسته به تار موی تو٬ رسته به جان من است

 

درد    پنهان   مرا    دارو     نمی سازد     علاج

یک نگاه از گوشه ی چشم تو درمان من است

 

ارتباطی  با  سر   زلف  تو  دارد   این  دلم

تو جهانی ٬ زلف از حال پریشان من است

 

می کنم هر شب دعا٬ اما نمی گردد مستجاب

سد   راه   مستجاب ٬  کوه  عصیان  من  است

 

آفتابم  گر چه  شد  پنهان  ٬   ولی   تصویر  او

از دل تاریک شب٬خورشید درخشان من است

 

ای کویر امشب دلم سر در گریبان مانده است

دستهایم خالی از احساس باران مانده است

 

سینه ام را زخم  سرخ لاله ها آتش زده است

در   گلویم  عطر  آواز  عاشقان   مانده   است

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيدتصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد





:: برچسب‌ها: عشق ,
:: بازدید از این مطلب : 653
|
امتیاز مطلب : 39
|
تعداد امتیازدهندگان : 12
|
مجموع امتیاز : 12
تاریخ انتشار : جمعه 8 بهمن 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: